Re: OT: Zase ta pošta :-)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Prosinec 13 22:15:26 CET 2017

Zdravím,

buďte všichni rádi, že řešíte jen problém s balíky. K nám nechodí ani běžná
pošta. Když si kolegyně stěžovala, že 2 týdny nedorazila doručovatelka s
běžnými dopisy, tak jí pak pošťačka seřvala, co si to dovoluje. Podruhé
jsem jel raději na poštu já, doručovatelka zase přijela a hned se ptala,
kdo prý si stěžoval. Tak jsem jí řekl, že já, trochu zvolnila, koukala jak
tucet čertů, mrskla mi dopisy na stůl, mezi nimi oznámení, že mě nezastihla
s doporučeným dopisem a zmizela.

Dneska přijela nasupená jak rychlíková parní lokomotiva, a že prý k nám
bude jezdit jen obden. Trochu jsme na ní koukali divně, ale nakonec díky i
za to.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel