Re: OT: Zase ta pošta :-)

Neděle Prosinec 10 15:36:20 CET 2017

Jen tak na zamyšlení, pošta má pořád ještě většinový podíl co do
přepravy balíčků, cca 40%. Na druhém místě je PPL s 15% (pak DPD,
Geis, GLS...). Samozřejmě, že je o těch špatných zkušenostech s ČP víc
slyšet, protože je jich 2-3x víc než s PPL nebo jakoukoliv jinou
společností.

Vedle toho má ČP další služby, které jiné společnosti neposkytují
(nebo i poskytují, ale lidé si na to stejně vybírají převážně ČP).
Tady je pak srovnání trochu nespravedlivé, protože PPL nemůže ztratit
dopis nebo pohled, když ho nedoručuje.

P.K.