Re: OT: Zase ta pošta :-)

Pátek Prosinec 8 09:04:56 CET 2017

Byl jsem kdysi na pracáku (v evidenci jsem byl jen pár dní, ale
zaregistrovat jsem se tam musel, kvůli pojištění) a úředníkovi nešlo
zadat do systému moji adresu, tak volal ajťákovi, aby to udělal.
Nebralo mu to číslo domu, co jsem mu říkal. Pozdějc jsem si uvědomil,
že to asi bylo tím, že dům má dvě čísla, tzn. číslo popisné a číslo
evidenční a asi jsem mu říkal to druhé.

Jak něco není v databázi, tak to systém nedovolí zadat.

P.K.