Kontgrolka LED na 230V

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Prosinec 5 15:17:24 CET 2017

Zdravím,

ještě pana Hudečka doplním, že ten rezistor musí být v provedení, které
snese napětí 320V. Samozřejmě ne trvale výkonově, ale impulsně. Když se
používaly pro tyto účely malé (provedením) rezistory se šroubovicí, skákaly
po lakem jiskry a rezistor za nedlouho přerušil.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com