Vrtane sablony - bylo Tloustka SMD sablony

Pátek Prosinec 1 06:25:42 CET 2017

No to vypada jako fakt skvele reseni, nejvic me totiz desi cisteni
sablony, tady by se jednoduse vyhodila ;-)
Kde rostou takove lasery? Doufam, ze ne jen v Cine, z te asi jeste
dlouho nic neprijde kdyz posta zda se zcela rezignovala na dorucovani...