OT: Lepidlo na touch screeny.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Srpen 31 16:10:11 CEST 2017

Oboustranná páska nefunguje, je příliš tlustá a pak přestane fungovat
proximity senzor. Jakékoliv zvednutí telefonu pak znamená zčernání displeje
a nemožnost položení, protože telefon si myslí, že je pořád u ucha.
Pokud nelepí originál nálepka (u šuntů z Číny to tak opravdu je, originál
obvykle lepí velice dobře), tak já jsem používal Mamuta, měli ho v Hornbachu
v malé tubě, pak ho nějak přestali prodávat, tak mně doporučili nějaký
průhledný Ceys, ale tak dobře jako Mamut nelepí. Nevýhoda Mamuta je bílá
barva, ale v rámci kvality lepení jsem to oželel, obvykle to skoro vůbec
není vidět.

Obdrzalek
> Sent: Thursday, August 31, 2017 3:32 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: OT: Lepidlo na touch screeny.
>
> Když ne oboustrankou, tak se to lepí gelem co se vytvrzuje UV, napr.

https://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-50ml-Original-kafuter-UV-glue-
Glass-