nicive solary - ochrana pred malym prepetim

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Srpen 31 15:28:56 CEST 2017

Můžu potvrdit, že tohle se občas stává. U nás to odhalil ku podivu
programátor pamětí fy. Elnec, který hlásil, že má moc velké napájecí
napětí. Užitečná funkce, jinak by se na to přišlo asi příliš pozdě.
Rozvoďáci přijeli, změřili obyčejným voltmetrem, závadu uznali a
opravili na trafu.

Mrazík