DAQ Redlab

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Srpen 31 13:21:07 CEST 2017

Nezkoušel jste někdo z vlastního programu přistupovat k DAQ Redlab od
Meilhaus Electronic? Mám osmikanálový A/D převodník Redlab 1208FS. S
jejich firemním software to funguje, ale já bych z něj chtěl data
tahat programově a nějak nevím, kudy na to. Když se to připojí do
počítače (přes USB), tak se objeví čtyři kanály Human Interface Device
přes které to nějak komunikuje. Ale nenašel jsem k tomu
programátorskou dokumentaci, ani protokol, jak se to používá, jestli
jsou k tomu nějaké dll a jaké...

Dík za jakékoliv navedení blíž k cíli :-)

Aleš Procháska