Re: Tarif pro volání

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Srpen 31 10:58:43 CEST 2017

Zalezi jestli těch 400 minut vyuzijete. Ja pouzivam Odorik, cena do
Odoriku 0,59 Kc, ostatní site a pevna 1,49 Kc, uctovani 1+1, coz je take
znat. Mam tedy jen 2 cisla na jeden ucet, je to predplacenka s
automatickym inkasem "nejake" castky pri poklesu pod urcitou castku na
zacatku mesice.

Martin Hanek