Re: OT:Dymo kleště

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Srpen 29 20:30:21 CEST 2017

Původní zpráva ze dne 29.08.2017 od Prichy:

> Doporučte, prosím, "Dymo" kleště ( elektronické). Podmínkou je, aby
> se na případném e-shopu daly objednat pásky více barev ( např. teď
> potřebuji zelenou s bílým tiskem.....popis strojů kvůli pořářní
> správě). Cena přístroje cca do 2000 ?

Dodávám i mnoho let používám tiskárny štítků Brother, co se týká těch
ručních. Sám mám dvě. Zrovna teď nedávno jsem si pro sebe kupoval
Brother PT-E300VP. Protože umí čárové kódy a hlavně bužírky, tisk do
šířky 18 mm. Zatím jsem spokojen.

Ale myslím, že zelená páska s bílým tiskem se nedělá, jen zelená s
černým tiskem. Musel bych se podívat pořádně.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz