RE: Dymo kleště

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Úterý Srpen 29 19:12:27 CEST 2017

Pouzivam Brohter PT-H300
kupoval jsem protoze umi i buzirky, nema stupidni ABCD klavesnici ale
QWERTY, pasky nejsou uplne nejdrazsi
Jen je asi za vic nez je limit.

Pozor na to ze ty uplne nejlevnejsi popisovaci tiskarny maji jen termotisk a
ne termotransfer s tonerem a taky maji abcd misto qwerty

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Prichy
Sent: Tuesday, August 29, 2017 6:52 PM
To: HW-news
Subject: OT:Dymo kleště

Dobrý den.

Doporučte, prosím, "Dymo" kleště ( elektronické). Podmínkou je, aby se na
případném e-shopu daly objednat pásky více barev ( např. teď potřebuji
zelenou s bílým tiskem.....popis strojů kvůli pořářní správě).
Cena přístroje cca do 2000 ?  Vůbec netuším kolik je normální cena pásky (
12 mm stačí).....někde jsem viděl i 700 Kč za 5,5 m. To mi přijde jako
přepálené.

Díky za zakladní nasměrování    Přichystal