USB hadanka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 25 18:36:08 CEST 2017

Na všelijakých čínských destičkách se STM32F1 (který ten odpor nemá
integrovaný)
se běžně používají odpory 2k2 nebo i 4k7, a taky to funguje. Už jsem
viděl i 10k,
ale na té desce jsem USB neprovozoval, tak nevím, jestli by to správně
poznalo režim.
Ono asi to testování na straně hosta nebude tak fajnové.

Ona vůbec ta norma předepisuje ledacos (třeba max. odebíraný proud 100mA bez
enumerace), ale v praxi tam bývá jen omezení nějakou polyfuse, a dá to
vesele
plný proud i bez nějakého dohadování.

Prostě šedivá je teorie, zelený je strom života.

PL