Re: OT Přepínání vysílačů FM rádia

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Srpen 25 17:22:59 CEST 2017

Ten problem bol aj pri analogu. Pred asi 20 rokmi sme boli na exkurzii v
SRO a na niektorych vysielacoch. Pytali sme sa ich na to, ze pri pocuvani
tej istej stanice z 2 roznych vysielacov sucasne bolo oneskorenie asi 0.7
sec. Boli prekvapeni, ze kto by pocuval tu istu stanicu na 2 radiach na 2
frekvenciach sucasne...
Tak sme im povedali, ze vsetci, co sme tam... :-))
Bola to exkurzia CSDX klubu...

Nieco sa da najst aj na
http://www.csdxc.cz

Dňa 25. 8. 2017 5:14 PM používateľ "Tomáš Hamouz" <hamouz na divesoft.cz>
napísal: