RE: OT Přepínání vysílačů FM rádia

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Srpen 25 13:12:03 CEST 2017

Distribucia signalu moze ist k jednotilvym vysielacom satelitom (oneskorenie cca 700ms)
alebo optikou, alebo inym sposobom. Asi by to oneskorenie slo nastavit vsade rovnake,
ale asi sa nikomu nechce.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Friday, August 25, 2017 1:04 PM
To: HW-news
Subject: OT Přepínání vysílačů FM rádia

Zdravím vespolek
možná to ani OT moc není.

Při jízdě autem poslouchám často Countryrádio, a téměž vždy když dojde k přepnutí vysílače tak je v signálu časový skok, klidně i půl sekundy. Když jsem v místech kde není dominantní vysílač tak se to nedá poslouchat. Některé skoky jsou jen že nesedí rytmus, některé že se i zopakuje půl verše. Na jiné stanici (kontroloval jsem Radiožurnál) jsem si toho nevšiml.
Je to nějaký systémový problém nebo jen šlendrián, že nemají srovnané zpoždění k jednotlivým vysílačům? Kde by se ta zpoždění měla srovnávat, ve studiu nebo je to starost provozovatele linky k vysílači?

Tomáš