OT piatkovy letecky

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Srpen 25 12:07:05 CEST 2017

Mozno nieco skusaju na SIAF na posledny augustovy weekend na Sliac...
V Kuchyni pred asi 2 hod pristavalo nieco velke vojenske 4motorove.
Nepodarilo sa mi identifikovat.
Za letu za istych okolnosti mozu letiet blizko seba-za sebou napr. Pri
tankovani, stihacky pri identifikacii, kontrole co je na palube a nutenom
sprievode ...
Je ti ale riziko kvoli virom za vacsim litadlom.

Dňa 25. 8. 2017 11:59 používateľ "Dodo Racek" <dodoracek na gmail.com> napísal: