Mereni anten - 150 MHz

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Srpen 24 23:18:06 CEST 2017

ono sa to vola PSV, alebo SWR, PSWR je taky mackopes :-)

Anteny a ine veci merame vektorovym analyzatorom sieti, pred nedavnom tu
isla debata o novom modeli Picovina (ale ja mam radsej R&S) :-)

Ak to chcete vyrabat, tak uplne jednoducho, lacno a robustne sa to da
urobit pomocou jednej smerovej odbocnice a dvoch detektorov vykonu. Ak
budu logaritmicke, dostanete vysoky dynamicky rozsah a PSV sa vyrata
jednoduchym odpocitanim napatia z detektoru priamej a detektoru
odrazenej vlny. Aby som bol presny to je return loss, ale na merak sa
daju nakreslit ciarky v jednotkach PSV. Praca na jedno poobedie.

b.