OT Problemy s uzivateli win10

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Srpen 23 15:30:32 CEST 2017

Nejspíš to nepřečte soubor s registry. Koukal jste se na stav disku
(SMART) zda není načatý? chkdsk c: /f jste zkoušel? Pak zkusit
přihlásit se pod adminem a nechat na jednom adresáři
(c:\users\uživatel) přepočítat práva. Ale u HOME edici to asi bude
trochu komplikovanější, protože tam ta položka nejspíš nebude (viz
obrázek). A pak se zkusit pod tím uživatelem přihlásit.

https://helpx.adobe.com/cz/creative-cloud/kb/configuration-error/_jcr_content/main-pars/accordion_container_1820872582/accordion-par/accordion-item-2/accordion-item-par/procedure/proc_par/step_4/step_par/image.img.png/Advanced%20settings%20win%2010.png