OT: Zabite kravy - vedeni VN

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 23 12:19:26 CEST 2017

myslite jako, ze je uzemneno to rahno nahore, na kterem jsou zavesene
izolatory...myslel jsem, ze to tam bezne nebyva a zemene s bleskojistkami
jsou az nejake uzlove body jako koncova trafa

no to bych asi pak pochopil, ze se tam udela dostatecne krokove
napeti....na druhou strani pokud tedy ten ptak vytahnul oblouk na to rahno
tak asi moc nepomuze vymenit sloup za ten s tim vyvysenym strednim
vodicem....

RV