Upgrade Android

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Srpen 22 22:27:28 CEST 2017

Ofiko nic není, je odladěný "custom"  Android 4.0 sw:
http://ronandroidsolutions.blogspot.cz/2013/09/custom-roms-huawei-u8185y100.html
ICE cream na tom železe to ale nebude žádná hitparáda , je to 600MHz
jednojádro.
To je něco jako kdyby jste chtěl provozovat na P100MHz  WXP.   Poběží to,
 I když nejsem zastánce výměny telefonu každou chvíli ,  já bych doporučil
nějaký nový stroj, tenhle má už svoje odslouženo. A i když funguje má už
nárok si odpočinout a vy nárok na něco svižnějšího  :-)

Sám používám jako druhý fén také letitý  HUAWEI U8800 a na jeho 2.3.5. už
nefunguje ani seznam webmail.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>