OT Problemy s uzivateli Win 10

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Srpen 22 16:39:22 CEST 2017

Ale stale mate svoje lokalne kopie.
Horsie je, ze ked sa poskytovatel rozhodne, odmaze vam ich ci budete suhlasit alebo nie.
Ked si ich bude chciet pozriet urobi to ci suhlasite alebo nie a ani sa o tom nedozviete.
Proste totalna kontrola nad vasimi datami. A to je problem cloudu ktory je inak
na zalohovanie a distribuciu idealny - nic lepsie neexistuje.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirí Nesvacil
Sent: Tuesday, August 22, 2017 3:13 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Problemy s uzivateli Win 10

To na vždy je trošku vedle. Stačí, aby firma krachla nebo policie zabavila servery, protože si zrovna na to Vašem někde něco ukládal. A máte po datech. A to, že se to běžně děje snad nemusí nikdo rozporovat.
Ono to něco i stojí, stačí pamatovat např. tarif na vždy od mobilního operátora za 10kč a nyní již neexistuje ... .
Jirka