OT Problemy s uzivateli Win 10

michal.grunt na gmail.com michal.grunt na gmail.com
Úterý Srpen 22 13:16:47 CEST 2017

Tak to jedine kouknout do prohlizece udalosti co se tam děje. Co se tyce te nemožnosti prihlaseni může byt problem v pravech na adresar users/default user (to by ukazovalo na to, ze to jde jenom když je user admin). V prohlížeči udalosti by o mělo byt vidět.

Od: Pavel Hudecek
Odesláno:úterý 22. srpna 2017 12:37
Komu: HW-news
Předmět: Re: OT Problemy s uzivateli Win 10

Ano, tak to je. V 10 k tomu navíc přibyla nutnost, aby se ten user tím heslem alespoň jednou přihlásil. Pak už funguje \\název, nebo cokoli.

Jenže tady:
- se user nikdy nepřihlásí, pokud není admin
- nikdo se nedostane ke sdíleným prostředkům, ani admin

PH

From: michal.grunt na gmail.com
Nevim jak W10, ale u W7 bylo celkem důležité mit  u uživatele kde je na pc sdílená složka nějaké heslo. Pak stačilo povolit sdileni ve firewallu a z druhého pc se pres \\ip připojit (pak se to dotazalo na jmeno/heslo uzivatele kde je sdilena slozka) chodilo to na prvni dobrou. Nic dalsiho potřeba nebylo. Dalo se to obejít přes místní zabezpeceni, povolit ucet guest a tomu umoznit sdileni a pak to sdileni šlo i anonymne. Nic složitého v tom nebylo i kdyz plno lidi v tom hledalo kde co.

Od: Pavel Hudecek
mám ntb s win10 home, na něm nasdílené nějaké věci, ale nejde k nim
přistupovat. Klasickým řešením by bylo, alespoň jednou se přihlásit jako
uživatel k tomu přístupu určený.

Jenže když se na něj zkusím přihlásit, objeví se "Přihlašování..." a po
chvíli zase "Odhlašování...". Našel jsem na netu několik návodů, všechny
obsahují řešení nějakého klíče v registru, jenž má končit ".exe,", případně
ještě několika dalších okolo winlogon. Ale mě ten klíč končí správně a ty
další taky. Jinak se to ale chová přesně jak tam píšou, tedy problém
nastává, pokud je účet uživatel, když ho změním na admina, tak se přihlásit
může.

Druhá část problému je, že k žádnému sdílenému prostředku se nemůže připojit
žádný uživatel, ani admin a ani ten, který počítač normálně používá. (Práva
jsou nastavena tak, že do složky můžou uživatelé a administrátoři, sdílený
prostředek je na Everyone.)

Nevíte někdo co s tím (jiného než reinstal)?