OT Problemy s uzivateli Win 10

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Srpen 22 11:47:52 CEST 2017

Dobrý den všem,

mám ntb s win10 home, na něm nasdílené nějaké věci, ale nejde k nim
přistupovat. Klasickým řešením by bylo, alespoň jednou se přihlásit jako
uživatel k tomu přístupu určený.

Jenže když se na něj zkusím přihlásit, objeví se "Přihlašování..." a po
chvíli zase "Odhlašování...". Našel jsem na netu několik návodů, všechny
obsahují řešení nějakého klíče v registru, jenž má končit ".exe,", případně
ještě několika dalších okolo winlogon. Ale mě ten klíč končí správně a ty
další taky. Jinak se to ale chová přesně jak tam píšou, tedy problém
nastává, pokud je účet uživatel, když ho změním na admina, tak se přihlásit
může.

Druhá část problému je, že k žádnému sdílenému prostředku se nemůže připojit
žádný uživatel, ani admin a ani ten, který počítač normálně používá. (Práva
jsou nastavena tak, že do složky můžou uživatelé a administrátoři, sdílený
prostředek je na Everyone.)

Nevíte někdo co s tím (jiného než reinstal)?

Díky,
PH