Re: OT: Jaké lepidlo.

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Srpen 17 12:03:07 CEST 2017

Gumicky jsem nalepil vcera:
https://www.dropbox.com/sh/st4td764e0gzk80/AACdNNwBUuIjFvChDd9YZFRka?dl=0

Lepidlo vypada na obycejny sanitarni transparentni silikon. Dnes jsem
zkousel lehce nehtem odchlipnout nejake gumicky, asi 2 drzely dobre,
jedna se zacala zvedat. Vice jsem nezkousel a silou uz vubec ne, myslim,
ze bych je sloupl.
Dal jsem to do auta a neni to uplne dobre. Ono totiz ty packy maji
kazdym smerem 2 stupne - na prvni okno jede jak drzite packu a na druhy
jeden okno na doraz. Mechanismus napred stiskne jeden cudlik a pak
druhy. Opacnym smerem to same.
Jak se zvedla vyska tech cudliku, tak chod tech pacek je kratsi a spina
se i co by nemelo, dam nahodu a jede dolu. Ale to delalo i predtim.
Na plosnaku jsou pouze odpory, privod k ovladaci je celkem 9 draty,
ovlada 4 okna obema smery + zrcatka + blokovani ovladacu na zadnich
sedadlech + ledky. Takze to snimani ovladani je pomoci odporovych delicu.
Ted nevim jestli kdyz to sundam a seriznu ty puvodni a nalepim znovu,
jestli to pomuze nebo je problem jinde.

Martin Hanek

  netrpezlivo cakam