Barva na buzirkach toroidu

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Čtvrtek Srpen 17 10:25:09 CEST 2017

si tedy taky pobrecim ...
hlava mi neberem, ze mi najednou TME nechce prodat tycku do tavne pistole "TERM.ELE-11D" prej, "Tento výrobek není dostupný v prodeji ve vašem státě.".
proc ? drive to slo.  kdyz se stanu na webu polakem, nebo rakusakem ok, pokud jsem nemec, zase nic ?  nejsme v EU ?
pokazdy me to nas.... jen by mezajimal ten duvod, logiku to nema..
a ja nemam svoje tavny lepici tycky, ktery jsem dokazal poptat u nas jen od 998ks :-(.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Thursday, August 17, 2017 10:07 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Barva na buzirkach toroidu

 17.8.2017, 9:58:56

Nejspis umi, ale nesmi. Protoze ruzne zelene zakazy. Tech latek, co se nesmi pouzivat, je daleko vic, nez jen Pb v pajce. Zrovna ruzna zmekcovadla a jine prisadu do plastu, jsou ruznymi zakazy postizeny dost intenzivne. Takze misto toho, co se pouzivalo 50 let, a fungovalo, se pouziva neco jineho, nevyskouseneho. Neco, o cem mozna nikdo nevi, ze to za 10 let, zacne delat potize. Nebo to mozna i nekdo vi, ale nic lepsiho, povoleneho neni (a nebo i je, jen za dlouhe penize), a vyrobek uz stejne bude za planovanou moralni zivotnosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz