Trakcni baterie - zivotnost

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Srpen 17 09:46:23 CEST 2017

Nerozumime si.

Po vypadku se samozrejme baterie nabije standardne rychle. Rozdil je v tom,
ze vetsina UPSek dotahne baterie na 13.8V a drzi je tam. Zde se baterie
nabije na 14.4V a nabijeni se odpoji. Respektive provede se nejake
vyklesani (zrejme se pomalu snizuje nabijeci proud) v ramci treba tydne az
na napeti, ktere je blizke volne stojici nabite baterie tedy kolem 12.6V. V
tomhle stavu je to treba 2-3 tydny a pak se cyklus zakonci pomalym dobitim
zase na napeti 14.4V, ale na rozdil od toho stavu po vypadku se dobiji
velmi malym proudem - trva to treba dva dny.

Nemeril jsem tohle nejak exaktne, ale 9120tka ma moznost nechat zobrazovat
napeti baterii a upsku mam za zidli v racku - takze nekolikrat za den vidim
kolik na tech baterkach je. Vetsinu casu tam vidim kolem 38V (3x 12V
gelovka). A jednou za cas to vyleze na tech 43V a nejake drobne.

RV