[OT] Stativ do letadla

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Srpen 17 08:41:30 CEST 2017

Mne  zhabali energetak. Mal som 2 a jeden som hned pred nou (sekuritackou)
demostrativne vypil. Hned za dalsimi dverami bol automat s pol litrovymi
pet flaskami

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Thursday, August 17, 2017 8:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Stativ do letadla

On 16 Aug 2017 at 22:11, Jindroush wrote:

> Zbezne googleni rika, ze pokud se vejde do limitu kabinoveho zavazadla
> (max rozmery, hmotnost), je to ok. Ale lepsi je si to overit u aerolinky.
Na aerolinkach nezalezi!! Zalezi na konkretni osobe co dela prohlidku a to muze byt jak magor, tak normalni clovek (i kdyz to je asi cim dal mene caste). Stativ "by mel byt" OK, zvlast kdyz bude uvnitr v kufricku spolu s fotakama, ale... kdyz se bezpecak rozhodne, ze je nebezpecny, protoze z toho muzes udelat zbran, tak ti nic nepomuze, leda stridani smeny. Ani argument, ze to jsou stejne trubky jako vysouvaci drzadlo.
Kdyz prijdes dostatecne vcas, tak mas jeste sanci kdyz neprojdes bezpecakama, nechat si to normalne odbavit (na coz by bylo asi vhodne vzit si tasku navic, abys tam nemusel odbavovat stativ volne lozenej nebo naopak celej ten kufr).

D.O.