[OT] Stativ do letadla

Čtvrtek Srpen 17 08:24:58 CEST 2017

On 16 Aug 2017 at 22:11, Jindroush wrote:

> Zbezne googleni rika, ze pokud se vejde do limitu kabinoveho zavazadla
> (max rozmery, hmotnost), je to ok. Ale lepsi je si to overit u aerolinky.
Na aerolinkach nezalezi!! Zalezi na konkretni osobe co dela prohlidku a to muze byt
jak magor, tak normalni clovek (i kdyz to je asi cim dal mene caste). Stativ "by mel
byt" OK, zvlast kdyz bude uvnitr v kufricku spolu s fotakama, ale... kdyz se
bezpecak rozhodne, ze je nebezpecny, protoze z toho muzes udelat zbran, tak ti nic
nepomuze, leda stridani smeny. Ani argument, ze to jsou stejne trubky jako vysouvaci
drzadlo.
Kdyz prijdes dostatecne vcas, tak mas jeste sanci kdyz neprojdes bezpecakama, nechat
si to normalne odbavit (na coz by bylo asi vhodne vzit si tasku navic, abys tam
nemusel odbavovat stativ volne lozenej nebo naopak celej ten kufr).

D.O.