[OT] Stativ do letadla

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Srpen 17 00:59:36 CEST 2017

mne presiel zatvaraci nozik vo Viedni, cca 4r dozadu. pravda, zabudol
som nan. mal som aj velku batozinu, ale nenapadlo ma, ze v malom
ruksaciku mam vzdy so sebou svajciarsky nozik. nepouzivam ho casto, tak
mi to uslo. za rontgenom chlapik, ci mozem otvorit ruksak. reku hej. a
ci mozem ukazat, kde mam nozik. vtedy som pochopil, rozlucil sa s
nozikom a zacal som sa ospravedlnovat. on ho sam vybral v gumenych
rukavickach zo zazipsovaneho vnutorneho vrecka ruksaka. podal mi ho, ze
"otvorte". nozik som otvoril, on si ho zobral, vybral pravitko, pomeral
cepel a ze "menej ako 6cm, tak je to ok". vratil mi ho a hotovo.
bol som mierne v strese, tak ked som si opodial zapinal opasok do
padajucich gati, ten chlapik mi zatukal na plece a podaval mi letenku,
ktoru som nechal v prepravke :)

mam aj skusenost z Milana 6r dozadu, piatok, plne letisko, v rade na
kontrolu som sa posuval vyse hodiny. na rontgen batoziny, ani ludi
prechadzajucich ramami nepozeral nikto! ochrankari sa v hluciku bavili a
reagovali len ked niekto zapipal...

miro