[OT] Stativ do letadla

balu balu na k-net.fr
Středa Srpen 16 22:39:47 CEST 2017

pokial nebudete chodit cez letiska tipu Bratislava tak to urcite nie je
problem. Zoznam zakazanych veci je znamy a ide hlavne o vybusniny,
tekutiny, gely, strelne zbrane, tlakove nadoby a podobne. Mnozstva su
tiez zname. Ak to vojde do rozmeru a hmotnosti kabinovej batoziny nie je
problem.

Na normalnych letiskach nie je problem zobrat si maly napr. nozik. Len v
BTS toho vela nelieta, takze nemaju co robit a odbavuju sa na
zakaznikoch. Pripadne pribalia do batoziny nic netusiaceho cestujuceho
kus semtexu a poslu do Anglicka :-)

b.