ESD nadobicko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Srpen 16 21:57:20 CEST 2017

Nedávno jsem narazil na článek, jak ve Wedosu (velký, sympatický a velmi rychle se rozvíjející provider hostingu) v novém datacentru budují krásnou dvojitou podlahu (nepochybně antistatickou). Možná by stálo za to se u nich zeptat, kdo jim to dodával a případně i montoval.
https://datacentrum.wedos.com/a/72/obrazem-pokladka-zdvojene-podlahy.html

Jakub Šerých