Doporucte mobil s velkou vydrzi ve standby

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Srpen 16 13:58:02 CEST 2017

Ja som svojej drahej polovicke kupoval pred par mesiacmi nokiu 216 -
na jedno nabitie vydrzi cca 10-14 dni beznenho pouzivania, teda
niekolko minut hovoru denne, semtam SMS-ka, na noc sa nevypina.
Tieto moderne nokie nemaju s klasickymi nokiami vela spolocneho a
vsetky su uplne rovnake, takze aj ta nova 3310 bude davat +- tie iste
parametre.