Doporucte mobil s velkou vydrzi ve standby

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Srpen 16 08:21:50 CEST 2017

Já jsem takhle používal mnoho let telefon Ericsson T39m, kterej byl
zapíchlej přes USB kabel do počítače. V počítači nějaký unix, který z
toho telefonu občas přečetl SMS a poslal mi je do mailu.
Celá hra skončila tak, že jsem to jednou odpojil asi na týden a když
jsem to připojil, tak se nafoukla baterka.
Tak teď je ta simka jako druhá ve dvousimkáči.