Propojovaci kabely k velkym akumulatrorum

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Srpen 15 21:12:55 CEST 2017

Nevim co je mysleno "na miru", ale jelikoz jsem resil rozvody na lodi
(navic jen na 12V takze 2x tolik amper) tak jsem hledal ekonomicke
reseni a spolehlive nejlepe vychazely svarovaci kabely - tedy pokud jsou
mysleny "ohebne" privody.

Tyhle eproflexy jsou fakt skvele a cena mi prijde take dobra:
http://www.svarecky-elektrody.cz/prislusenstvi-kabely-kladky-ventily-chlazeni/svarovaci-kabely/kabely-v-metrazi/c-619

kupoval jsem tam i kabelova oka

RV