Re: OT Rychlost ekonomické dopravy z TME

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Srpen 15 18:31:24 CEST 2017

Ja som sa minuly rok kuriera UPS pytal, aky je medzi tym rozdiel, lebo
podla popisu to bola ich sluzba... Povedal mi, ze u nich je to priorite
spracovania. Ak je zasielok vela, tak tieto "economy" cakaju. Ale
povedal, ze aspon na Slovensku by rozdiel nemal byt vobec viditelny,
maximalne tak pred vianocami... Mne zatial vsetko doslo vzdy na druhy
den. Cakam iba v pripade, ze dam platbu prevodom a to asi uctovnicka TME
kontroluje len raz do tyzdna...

Jaro