freqency multiplier

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Srpen 14 17:25:57 CEST 2017

ok, v tom pripade urcite sinus. Obdlznik je velmi zly napad, zasere ti
to cele spektrum. Vybav si rovnicu fIF = m*fRF ± n*fLO :-)

Navrhni to teda v 50-Ohmoch. Nie som si uplne isty kolko harmonickych
poleze z CMOS vystupu, 160 MHz je uz na dost hrane a pre
reprodukovatelne vysledky by som tam CMOS nedaval a uprednostnil nieco
rychlejsie. Rychlejsia logika ma ale nizsiu vystupnu uroven, takze na
dosiahnutie 7dBm po vyfiltrovani budes potrebovat nejaky zosilnovac
(MAR, GVA...). Pomoze to aj s impedancnym prisposobenim. Zmiesavac nema
rad neprisposobene porty, pokial sa bude pozerat do filtra, na vyssich
harmonickych (napr. fRF+fLO) bude mat vysoke SWR co degraduje jeho
parametre. To iste plati aj o IF porte.

Daj pripadne vediet, buduci tyzden mi sem dojdu studenti zo Slovenska,
mozem po nich nieco poslat.

b.