Re: Dotaz na programovatelné relé

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 12 21:07:34 CEST 2017

Nevím, na co je zadávání "výkonu chlazení".
To by totiž při rozumně umístěných čidlech měl být nepodstatné.
Klíma má nastavenou teplotu, a tu se snaží udržet, takže potřebný
chladicí výkon (množství protékajícího chladiva) udržuje její vnitřní
regulační smyčka, teoreticky žádný další signál zvenku nepotřebuje.

Externí signál by mohla potřebovat snad jen při skokových změnách
(aby se systém předem "připravil" na skokovou změnu) nebo při
špatně instalovaných teplotních senzorech.

A co mi přijde úplně uhozené je zadávání teploty po skocích, přičemž
mezihodnota klímu zblbne. To by bylo tak nesmyslné, že to snad firma
jako Sinclair nemůže udělat.
Tak bych ještě jednou vyzpovídal toho servisáka, nebo ještě spíš to
pomocí laboratorního regulovatelného zdroje vyzkoušel.

PL