Re: Dotaz na programovatelné relé

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Srpen 12 13:09:45 CEST 2017

 12.8.2017, 13:03:51

Zhledavam tu jakousi nekompabilitu. Prvni jednotka, dava pozadavky na
vykon, zatimco druha akceptuje jen pozadavky na teplotu.
Je to tedy neco jako kdyz se letadlu poroucha smerove kormidlo a
piloti musi ridit smer jen ovladanim vykonu dvou motoru. Jako nouzovka
to celkem funguje, ale stavet takto neco od zacatku, mi prijde dost
podivne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz