lidl - prepetova ochrana na prodluzce master/slave sviti ?

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Srpen 11 14:52:03 CEST 2017

Premerat teplotne poistky, co su pri tych modrych plackach. Aspon jedna
by mala byt prepalena. Vymenit aj s varistormi (modre placky) za rovnaky
typ.

Richard Kaliciak