lidl - prepetova ochrana na prodluzce master/slave sviti ?

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Srpen 11 11:23:23 CEST 2017

Dobry den,

princip je taky, ze su tam dva varistory (L-PE a N-PE), ktore pohltia
energiu prepätia. Dalej tam je pruzny pasik tepelne spojeny s varistorom
a priletovany so spajkou s nizkou teplotou tavenia. Takze ked to ten
varistor schyta a dostatocne sa nahreje, tak sa pasik rozpoji a varistor
odpoji (kontrolka "OK" zhasne) alebo prepne do druhej polohy (kontrolka
"FAIL" svieti).
Oprava nema podla mojho nazoru zmysel (tym myslim znova priletovat
pasik), pretoze ten varistor po niekolkych zasahoch moze zmenit svoje
parametre a zacne mat zvod a nahrievat sa uz pri normalnych
prevadzkovych podmienkach.

Richard Kaliciak