Re: Dotaz na programovatelné relé

pm konference na komfi.cz
Pátek Srpen 11 08:54:50 CEST 2017

kdybyste trval na vstupech i vystupech v zakladu, zbyla mi tady z
jednoho projektu DPS na DIN listu  s procesorem PIC ktera ma 2 analog IN
2 analog OUT  (0-10V)

no a nejake dalsi periferie co nevyuzijete ( 1x 485, 3x PT100, 3x
digital out )

rozmery cca 9x13x6 cm

schema zapojeni mam k dispozici v pripade zajmu poslu soukr., poprat se
s programovanim PIC musite sam

Petr