Re: Dotaz na programovatelné relé

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Srpen 11 08:13:59 CEST 2017

Zdravím,

kdyby jste se rozhodl pro TECO, tak ty analogové výstupy máme na skladě.
Slevu členům konference určitě poskytneme, ale ne moc velkou, není to náš
produkt...

Jak složitá je ta funkce? Ještě mě napadá
https://www.papouch.com/cz/shop/product/dt1102v-galvanicky-oddeleny-prevodnik-analogovych-signalu/
. Převodník, který se dá nastavit libovolný přepočet vstup na výstup., ale
lineárně.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel