Dotaz na programovatelné relé

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Srpen 10 21:25:41 CEST 2017

Dobrý den

Potřeboval bych pro jednoho zákazníka programovatelné relé s jedním
analogovým vstupem 0 až 10 V a jedním analogovým výstupem 0 až 10V.
Myslel jsem, že to nebude problém ale zjišťuji, že takovou prkotinu jako
je analogový výstup 0 až 10V snad nikdo nedodává. Programovatelných relé
jsou všude hromady ale všechny jsou prakticky totožné. Občas se ještě
najde něco co má PWM výstup, což by se dalo převěst na analog ale
potřebuji aby přesnost výstupního napětí byla cca 0,1V a na to si s pwm
výstupem netroufám. Nedoporučíte mi někdo něco? Je to pro firmu a do
průmyslu, takže potřebuji něco hotového i s krabičkou, na bastlení teď
není kdy.

Standa