[OT] Flightradar24

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Srpen 9 11:53:33 CEST 2017

paranoidny netreba byt, resp. az v poslednom rade :-)

motalo sa to tam vsetko. Daj si filter Airport MUC in a playback vcera
19:40 UTC. Klikaj si na jednotlive lietadla a vzi sa do role pilota,
ktory sa musi rozhodnut, ci este 5 minut pocka, alebo uz musi ist na
alternate. Ked spominany LOT zacinal diversion do Prahy tak uz znova
zacali pristavat v MUC, ale asi uz nemali dost casu sa vratit a isli na
isto.

Rad pri zlom pocasi pozeram radar a pocuvam ATC tu u nas. Akurat
svajciari ich nechaju kruzit naskladane pekne uhladne nad sebou, nie
rozplacnute cez pol republiky :-) Zrovna vcera vecer som letel na
podobnej trase v podobnom case ponad Mnichov a bol to celkom 'bumpy
ride' :-) Niektorym ludom ale nevysvetlis, ze ked to trasie tak si maju
strcit tie zasrate notebooky do skrinky, alebo pod sedadlo, lebo to
potom leti cez celu kabinu a niekomu to moze ublizit. Nie, dalej si
upravuju fotky na facebook.

b.