Re: Humánní boj proti myším :-)

Středa Srpen 9 06:57:46 CEST 2017

Babička měla psa, kterej chytal potkany (nebo krysy, nepoznám to, teď
podle vzpomínek už vůbec). Chytnul ji do huby a třásl s ní ze strany
na stranu jak s hadrem, dokud nebylo po ní. (Tu krysu, ne babičku.)
Kde se tam braly krysy, no byl tam statek, kterej jí (a dědovi) kdysi
patřil, pak to nějak sebrali komunisti a udělali z toho součást JZD,
po revoluci tam začal hospodařit strejda, choval tam prasata, takže
tam bylo dost krmení i pro myši a krysy (nebo potkany, podle toho co
to bylo).

Babička měla taky dost koček a kromě myší nosily i ty potkany.

Pavel Kadečka.