Re: Humánní boj proti myším :-)

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 8 23:31:37 CEST 2017

 8.8.2017, 23:25:56

S krtky nevim, ale pokud jde o mysi, kamarad mel psa, co pochytal  vic
mysi, nez 5 kocek dohromady. Dokonce mu chybela i ta kocici "hravost",
takze mys to mela zasebou, behem par vterin. A ptacky zpevacky,
pochopitelne taky moc nelovil. Proste dokonalej mysilov.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz