Re: Humánní boj proti myším :-)

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Srpen 8 20:41:06 CEST 2017

> Jeden den idem von a vidim, ze na trave zase nieco lezi, myslel som, ze
> dalsia mys. Nie, bol to krt. Asi vedela ako neuveritelne ma iritoval,
> lebo sa krizom cez neho este aj vysrala. Odvtedy sme navacsi kamarati :-)

Pokud má být boj bez chemie, taky doporučuji angažovat kocoura.

Náš kocour vloni přinesl krtka po dlouhodobém na*írání mé osoby tím
krtkem. Došel jsem do mrazáku, rozmrazil kuřecí maso o velikosti zhruba
toho krkta a krtka mu "vyvážil". Toto jsme spolu zopakovali ještě
třikrát, zmizeli krtci z návse i od sousedů.

Teď je otázka, zda je to humánní, ale krtek není "human", tak snad jo.
Kocoura nepůjčuji, každý si může vycvičit svého.

Standa