Re: Humánní boj proti myším :-)

AZe aze na seznam.cz
Úterý Srpen 8 18:25:52 CEST 2017

Kamarád mi poradil, jak na krtka. Do díry se nacpe kousek hadru namočeného v
Naturalu.
Vyzkoušeno. Výsledek? Krtek se objeví o 20 metrů dál.
aze

-----Původní zpráva-----
From: balu
Sent: Tuesday, August 08, 2017 4:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: Humánní boj proti myším :-)

jj, to iste. Pristahovala sa suseda s mackou, ktorej sa strasne zacalo
pacit na nasej zahrade. V lete chyta mysi a vobec si nevsima, ze niekto
vonku sedi. Pol hodinu si ju tam pusta a hra sa s nou a potom ju
zakusne. Ako spravna kamoska pravidelne prinese mys, ci uz celu, alebo
obzratu.

Najlepsi bol krt. Netusim ako sa tam dostal, lebo vsade okolo su kamenne
mury a najblizsia volna plocha je asi 10 metrov vysoko a 30 metrov
daleko. Sral ma asi dva roky, nevedel som sa ho zbavit. Vsetko rozryte,
kazdy meter stvorcovy kopec.

Jeden den idem von a vidim, ze na trave zase nieco lezi, myslel som, ze
dalsia mys. Nie, bol to krt. Asi vedela ako neuveritelne ma iritoval,
lebo sa krizom cez neho este aj vysrala. Odvtedy sme navacsi kamarati :-)

b.