Re: Humánní boj proti myším :-)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Srpen 8 15:49:17 CEST 2017

Ahoj,

Jen v rychlosti odpovím z mojich zkušeností.
Zvukový plašič (pípátko s piezo měničem) funguje dobře pro přísně ohraničené oblasti - používal jsem ho v kolelně 2x2m s jedněma dveřma a žádným oknem a fungovalo to bezva.

Pak se k nám nastěhovala kočka a to dost radikálně změnilo situaci. Myši prakticky v okolí domu nemáme. Pokud se nějaká přiblíží, tak jí ráno najdu "pod lavičkou na zápraží", většinou bez zadních nohou a bez ocasu - asi má kočka ráda myší šunku.

---------- Původní e-mail ----------

Od: Pavel Troller  patrol na sinus.cz

Komu: hw-list na list.hw.cz

Datum: 8. 8. 2017 5:35:57

Předmět: Humánní boj proti myším :-)

Zdravím,

  rád bych změnil strategii boje proti myším u nás na chalupě. Doposud jsme

je trávili jedem. Ale má to četné nevýhody. Myši jed roznášejí všude možně,

dnešní jedy působí až za dlouhou dobu, takže pak najdete granule třeba

ve skříni s prádlem nebo v botách :-). Navíc pojdou někde schované a objevíte

je až třeba za několik let, jako já teď při úklidu garáže. A k tomu je trochu

pokrytecké chovat si pro radost 2 hezké bílé myšky a jejich příbuzné, které

jsou zrovna tak hezké, bezostyšně trávit :-).

  Jak jsou na tom různé plašiče a repelenty myší ? Používáte něco se skutečně

dobrým úspěchem ? Potřebuji, aby tu myši opravdu nebyly, protože jednak

mi spouštějí PIR čidla alarmu a druhak mi občas způsobí škodu, např. sežerou

tlustý kabelový svazek v zařízení, což jsem pak musel velmi dlouho opravovat.

Zabránit jim v přístupu bohužel nejde, je to stará roubenka a zřejmě je zde

spousta tajných děr :-).

  Zdraví Pavel