TME parkoviste

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 8 15:43:33 CEST 2017

 8.8.2017, 15:38:47

Prizivim se na Petrove vlakne.
Funguje aktualne u TME historie objednavek ? Naposled jsem objednaval
na zacatku prazdnin, a to se mi podarilo dohledat historii jen za
poslednich 30 dnu, starsi tam nebyla (drive jo).
Je to moje nesikovnost, docasna anomalie, nebo nova, uzivateli
pozadovana, vlastnost systemu, :-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz