Humánní boj proti myším: -)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Srpen 8 09:07:48 CEST 2017

Zdravím,
  tak teď jsem trošku na vážkách :-). Pod pojmem "kočkolit" znám stelivo
pro kočičí sanitární zařízení a jina místa. Myslím ale, ze to se na myši
moc nehodí, hygienické ony nejsou a i kdyby si zvykly chodit tam na WC,
ostatních problémů mne to nezbaví :-).
  Pak jsem ještě vygooglil, že existuje nějaká hudební skupina Kočkolit.
Dle narážek kolegy v konferenci, že to není ultrazvukové a nejde to tedy
používat, když je objekt zrovna obydlen, soudím, že to by mohlo být ono.
Ovšem mate mne to malé "k", asi je to jméno, ale budiž, to se občas
stává.
  Jiný druh "[Kk]očkolitu" jsem už nenašel.
  Tak nevím.
  Možná zkusím plašič na kuny, který má kolega (místní člen) zabudován
v autě a skutečně se projevuje dobře, když běží, do motoru kuny nelezou,
když dojde baterka, tak ano. Ovšem myš není kuna, že ano... Ale kabely
hryžou oba druhy, tak třeba by mohly být také oba plašeny tím plašidlem
:-).
  Až ho pořídím, na ukázku ho pustím mým bílým myškám a uvidím jejich
reakci :-). Jako albíni jsou skoro slepé, ale slyší dobře :-).
Zdraví Pavel